måndag 28 november 2011

34 innan 35

Jag har fyllt år. Och börjat med en ny tradition. En 34 innan 35-lista.
För att hålla mig inspirerad.




Innan 35 ska jag trycka eget tyg med mönster jag designat. göra egen sushi. åka till gotland (har aldrig varit där) lyssna mer på radio. blogga oftare. upptäcka ett nytt band. vara med på utställningar. skriva brev. lära mig sy. laga nya recept och dreja tekoppar. bland annat.


dessutom fick jag en systemkamera när jag fyllde år! Jag är så glad. 
Så nu blir det mera fotande!

2 kommentarer:

Fisen sa...

Woo ska genast slutföra min (med inspiration från din såklart)!!!

Anonym sa...

Grattis i efterskott Anna!!! Hoppas du fick en bra födelsedag. Tårtan och fikat såg väldigt smarrigt ut, men det var inte den traditionella Pärontårtan från Tages? :) Vad roligt att du fick en kamera nu kan du fånga verkligheten i många skapande dimensioner! Fina vinterbilder du tagit! Saknar faktiskt rejäl Permafrostvinter. Här börjar det bli kallt med just nu är det 22 grader. :) Ha det så jättebra och ta hand om dig och Stefan! /Naresh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...