måndag 2 januari 2012

Årskrönika 2011

Januari började kreativt med silversmideskurs och grafik.




I februari fotade jag is och gjorde egna små böcker.




I mars var jag i grafikverkstan igen och gjorde ett tryck med maskrosor och ett med en liten fågel, som jag döpte till Tapet.






Maj kom med blåsippor och äntligen blev det utställning!






I juni åkte vi till Röros.



Sen tog jag visst en bloggpaus till oktober. Kände mig helt enkelt inte inspirerad längre, men som tur var kom inspirationen tillbaka! Tack alla ni som tar er tid att kommentera mina inlägg, det betyder enormt mycket för mig! När hösten kom fyndade jag japanska koppar på loppis, kokade lingonsylt och började en keramikkurs.




I november glaserade jag keramik, fyllde år och gjorde en lista på saker och ting jag vill hinna med innan nästa födelsedag.




Och december har ju precis varit. Vi åkte en sväng till Riga, körde på snöiga vintervägar, bakade pepparkakor och firade jul.





Jag hoppas att 2012 innehåller ännu mer skapande, kreativitet och spännande resor!


6 kommentarer:

Lady B and Little H sa...

Du har en super fantasi og en kreativitet jeg beundrer. Saa mange flotte og ulike ting du har gjort i lopet av 2011

Jessica Heidenbeck sa...

Å Anna vad du är kreativ... Underbara saker du skapar. Säljer du någonstans?

Trevlig fortsättning!

Kramkram

annas paraply sa...

Tack vad snälla ni är! Säljer bara hemifrån och på utställningar än så länge, men har planer på en webshop - det finns med på min lista över saker att göra under 2012 ;)

Anna Stilla sa...

Du har hunnit med så mycket under det gångna året! Vilken otroligt kreativ människa du är.

Riga och Tallin ligger högt på min önskelista...

Det blir roligt att få besöka din blogg opch se vad du hittar på 2012.

Jessica Heidenbeck sa...

Kan du hojta till nästa gång du har utställning? :)

annas paraply sa...

Jag hojtar nästa gång det blir utställning, håll utkik här eller på fb - vet redan nu att det blir till sommaren i alla fall! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...